Still Waiting

Dear Journal,

Sabtu.
2.30 Petang.

Erm...semalam seharian Hezdmy tak call aku. Hari ni dah dekat pukul 2.30 petang ni pun dia still tak call atau sms aku. Dah penat aku tunggu. Give up pun ada jugak. Penat sangat ke? Sibuk sangat ke? Takkanlah nak call atau at least sms aku sekejap pun tak boleh? Before balik ke Malaysia hari tu, dia yang janji nak call or perhaps sms aku. Tengoklah sekarang? Janji tinggal janji. Nak marah? Nak merajuk? Huh! Bukan style aku macam tu. Biar sajalah...

Ingat nak keluar dengan Daleyla, tapi rasa macam malas pulak. Nolly pun dah sibuk call ajak keluar jalan-jalan. Tapi hakikatnya, aku malas dan tak ada mood langsung nak keluar. Dari pagi tadi aku memerap ke kat rumah. Actually, I feel ignored by him. Sebab tu mood aku tiba-tiba jadi down. Tapi pelik kan? Tiba-tiba saja aku boleh jadi macam ni. Kelakar pun ada...Sebelum ni, tak pernah pulak aku rasa macam ni. Tiba-tiba saja boleh berperasaan macam ni...erm...

Susah sangat ke dia nak call aku? Aku bukan mintak lebih-lebih, just give a short call atau short sms...Tak perlulah berjela-jela atau call yang meleret-leret. Huh! Sudahlah. Buat serabut saja...

Sincerely,

-Saffiya-

No comments:

Post a Comment